23.3.13

"An optimist is the human personification of spring"

Weekday Spring Love

Monki Spring Love
// Polyvore, klik på billederne for at se de enkelte genstande //

Nu må det da snart se at blive forår! Dette er mit forsøg på at nærme mig et forårshumør, som gerne skulle være lidt mere muntert end den triste vintermaske vi alle går rundt med. Jeg tror at vi alle vil sige tak til sneen for at have været med os så længe, men nu er det tid til forandring! Derfor har jeg prøvet at finde "lidt", og jeg mener lidt..., farve til min garderobe i to af mine yndlings online shops - henholdsvis Weekday og Monki. Jeg er ikke den mest farvestrålende person, men lidt hvidt og gråt m.m. må da gerne snige sig ind i min garderobe, så jeg ikke går rundt hele året i sort og andre mørke farver.

Citat Sisan J. Bissonette

No comments:

Post a Comment