28.3.13

Bedste køb: New Balance M400

// Skoene er købt her //

New Balance... Jeg syntes i starten af perioden, hvor de kom på "mode", eller i hvert fald blev ret populære, at de var ret grimme. Faktisk syntes jeg at det så virkelig dumt ud at have kondisko på i alle typer. Denne aversion er jeg dog kommet langt væk fra. Jeg har nemlig forelsket mig i disse f****** fantastiske New Balance! De er seriøst de bedste sko jeg nogensinde har købt! Jeg er måske ikke til de vildt farverige par i New Balances udvalg - jeg synes at de er flotte mange af dem, men jeg kunne aldrig selv finde på at iføre mig et par... det er de lidt for farvestrålende til (i hvert fald føler jeg sådan lige nu, men det kan jo være at der langsomt sker en ændring). Jeg er blevet helt vild med deres design og så at de oveni er FANTASTISKE at gå i! Wauw! Ord kan virkelig ikke beskrive min glæde over at have investeret i dette par sko!

No comments:

Post a Comment